Monday 22 April 2013

Aku Ting Tong


Aku Ting Tong...wuhuhuuuu

Ngantuk giler, smua gara2 aku xleh tido semalam...dan akhirnya aku ting tong
Yang lebih merbahaya ialah, aku kene g keje walaupun aku ting tong...
so, aku pon drive g keje dlm keadaan aku terawang-awangan bagai di syurga...
khayal jer aku bawak kete, sampai di suatu bulatan, kete aku yang meluncur laju mengejar punchcard pon memanjat divider, malu tak terkata...
aku perasan orang yg bawak kete di belakang kete aku tercengang2 n aku buat bodo...huhu...malunyer

tapi, aku tak kire sgt malu tu, yang penting skaly ialah kaki aku dh menggigil...lutut aku dh menggeletar, sampailah kt cyberjaya, smpailah aku parking kete dpn ofis...huhu...takutnyer...

dh parking jer, aku pon trus kua kete, cek klo ade ape2 kecacatan pd baby hitam aku...nasib baik dier x ape2, calar pon xde...tp serius aku takut...

kesimpulannya, klo ting tong, jgn memandu kenderaan...merbahaya...nasib baik aku hidup sampai ofis...klo x kesian kt ibu ngn ayah aku... :'(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...