Wednesday 12 March 2014

Encik Bantal, You Are The Best!! (:

Selepas beberapa hari aku duk merungut dan bersedih atas pemergian Encik Bantal aku, dan penatlah roomate aku terpaksa tadah telinga mendengar omelan aku setiap hari sebab susah nak tido malam, at last...

He is come back to me!!Yeay!!!

Encik Bantal ni macam tau-tau aje yang aku ni duk rindukan dia setiap hari...hohohohoo

Pelik jugak sebenarnya, balik dari exam, sekali lagi aku tengok bilik kitorang dah pun dikemaskan oleh akak cleaner, n tetibe Encik Bantal dah ade kat atas katil aku!!!

AKU SENYUM SAMPAI KE TELINGA!!

Seronok giler...

Thanks akak clearner...kerana memulangkan semula kekasih hatiku.... <3 (:


Cik Ayu yg masih belum berhenti senyum,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...