Tuesday 11 March 2014

Encik Bantal saya hilang!!! :'(

Aduhai...susahnya nak lelap malam-malam....

Encik Bantal mucuk2 saya hilang...dah berapa hari dah...kat bilik penginapan tempat saya kursus pula tu...

Cam gini ler rupenyer... 



cuma kat bantal tu xde pic en. teddy, yg ade cuma pic doodles yg couple n ade tulis I Love You...

sedihnyerlah...nak dituduh cleaner yang ambil xbaik pulak....berdosa...mata tak nampak diorang ambil...
hilangnyer time kitorang bertugas kat penjara aritu, balik kerja tengok bilik dah dikemaskan n ngan bantal2 saya sekali hilang...

huhu...tolonglah...

Encik Bantal....please come back to me...
Awaklah satu-satunyer bantal yang paling bes saya pernah ada...
Sedihnyeeeeeerrrrrr :"((( Serius ni... huhuhuhuhuhuhuuhu

Not in a good mood :'(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...