Tuesday 11 December 2012

Menunggu bas dan tuttttt..... =.="

Bas....Bas....

Nilah bas nadi putra kat putrajaya central yang aku slalu naek nk g keje tu...

Opps...sori...aku sebenarnya bukan nak bercerita pasal bas ni... Aku nak bercerita pasal aku yang duk tunggu bas...hihi

camni ceritanya...al-maklumlah orang penat balik keje...penat sangat lah aiii petang tu...aku lak agak mengada sikit, balik duk naik bas lain, i mean, bas yang tak lalu kat rumah aku, sengajalah konon nak jalan-jalan...sampai ke putrajaya central...

Kalau biasa balik dari ofis ke rumah dalam 15 minit jer, tapi disebabkan aku yang agak sengal petang tu naik bas lain...

1 jam aku duk dalam bas...baru sampai putrajaya central...tu belum sampai rumah lagi...duk tunggu lagi 1/2 jam pulak, baru bas ke rumah aku sampai....

bas tu memang tak bersalahlah kan...aku lah yang salah...sape suruh aku naik bas lain...haha...padanlah muka...

dalam masa 1/2 jam melangok dalam kepenatan tu, otak pon dah tepu...pening ooo...
tetiba ada makcik n da geng mengumpat pulak belakang aku...huhu...ngumpat kuat2 pulak tu...cakap pasal kerja... ade aku kisah?? mestilah aku kisah!!! huhu...

bukan kisah sebab nak dengar ape dorang cakap, xkuasa aku aiih...xde kene-mengena pon ngn aku. Aku kisah sebab dorang ngumpat kuat2....oh my god!! oh my god!! orang cmni pon ade kat dunia ni!!!!

MAK CIK OOOIII.... macam xde sensetiviti langsung...orang balik keje penat2 kene dengar orang mengumpat pulak...

aduhai...tensionnyer lah...huhu...

lalu aku pon terfikir nak tengok sapelah makcik yang empunya mulut cam jam loceng tuh...

aku pon menoleh....

HOH???


ambooiii....BESARnyer taik lalat kat mulut mak cik...huhu...mengumpatlah lagi banyak2....bagi taik lalat tu membesar dengan cemerlang....

huhu....x pasal2 aku dah terjebak...

ADUUIIIIII....pesanan saya kepada sape2 lepas ni, yang teragak sangat nak mengumpat kat public, kuat2... tolonglah... bawak microfon ngan speaker yer... pastu duk dekat ngn orang yag muka tension baru pas balik keje ker, bru pas gaduh laki bini ker...baru berbaloi...kongsi keseronokan...:P


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...