Saturday 7 July 2012

Old Photos... :)

Kat bawah ni lah gambar yang aku pernah ambil dulu....
motif aku ambil gambar ni?? entah... saje suka2... :D

Sebenarnya aku dah pernah upload pic2 kat bawah kat blog aku yang dulu... memandangkan aku yang pelupa ni dah lupa password blog aku tu, aku uplod lah lagi sekali kat blog ni plak... hehe...


On the way nak balik kampung ku... :)

Yang ni lupa pulak aku amik gambar kat maner

Ha...ni kalo tak silap aku...gambar corak kat selimut rumah aku...
ceh, asal boleh jer....

Dalam kereta, gambar ni ialah gambar yang aku paling suker... knaper??
sebab ada al-Quran kesayangan aku sekali kat situ...nampak x....
smart kan gambar nih... after edited [perasan lak minah nih...]

Guess where?? haha...ni kat dalam bilik lama aku... sebelum aku pindah bilik baru...lawa  x bilik nih??
pic after edited...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...